Časté otázky

Objednávka


Je tovar na Gatio.sk originálny?

Všetok tovar, ktorý predávame je originálny. U svetových značiek starostlivo vyberáme outletový tovar. Uloviť tak môžete úplne originálne kúsky. Aktuálne dovážame tovar z Talianska, Francúzska a Poľska.

Ako môžem urobiť objednávku?

Proces objednávania je na GATIO úplne jednoduchý: Po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka, kliknite na možnosť »Pokračovať k platbe«. Na zadanie a dokončenie objednávky odporúčame vytvorenie zákazníckeho účtu. Ako nový zákazník tak môžete jednoducho urobiť v procese objednávky, kedy zostanete už automaticky prihlásení. Pokiaľ už zákaznícky účet máte, môžete sa ľahko prihlásiť pomocou užívateľských údajov (e-mailové adresy a heslá). Proces objednávky sa potom následne skladá z troch krokov: doprava a platba, informácie o Vás a potvrdenie objednávky.

Môžem objednávku zadať aj po telefóne?

V prípade, že chcete urobiť telefonickú objednávku, nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle +421 371 655 563. Náš GATIO zákaznícky servis je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9 do 15 hodín. Budeme radi, keď Vám budeme môcť poradiť s otázkami ohľadom online objednávky, reklamácie alebo vrátenia tovaru.

Môžem stornovať moju objednávku, ak ešte nebola odoslaná?

Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?
Stornovanie objednávky je možné iba v prípade, že objednávka nebola ešte odoslaná. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis, aby sme mohli ihneď preveriť Vašu žiadosť o stornovanie objednávky. Náš zákaznícky servis je Vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 222 200 343 alebo na e-maile info@gatio.sk.

Môžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?

Zmena adresy je možná iba v prípade, že objednávka nebola ešte odoslaná. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis, aby sme mohli ihneď preveriť Vašu žiadosť o stornovanie objednávky. Náš zákaznícky servis je Vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 222 200 343 alebo na e-maile info@gatio.sk.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Po odoslaní Vašej objednávky dostanete obratom potvrdzovací e-mail o prijatí objednávky s informáciami o vybraných produktoch, fakturačnej a dodacej adrese a spôsobe platby. V prípade otázok kontaktujte náš zákaznícky servis cez e-mail info@gatio.sk alebo na telefónnom čísle +421 222 200 343.

 

Platba a doprava


Aké typy platby sú k dispozícií?

Môžete si zvoliť medzi nasledujúcimi platobnými možnosťami: platba kreditnou kartou, GoPay, bankový prevod a platba na dobierku.

Kedy a ako dostanem svoju faktúru?

Faktúru nájdete v balíčku spoločne s Vašimi produktmi.

Aká je cena poštovného?

Pri objednávke nad 80 € je doprava zdarma. Pri objednávke do 80€ je doprava spoplatnená sumou 3,90€ (v prípade zaslania cez Zásielkovňu) a sumou 3,95€ (v prípade zaslania cez GLS kuriéra).

Aká je doba dodania?

Doba dodania sa pohybuje v rozmedzí 4-10 pracovných dní, najneskôr však 15 pracovných dní, v závislosti od toho, v ktorom sklade sa daný produkt nachádza. Priemernú dobu dodania nájdete uvedenú pri každom produkte, stačí keď si na stránke produktu vyberiete požadovaný variant (veľkosť) a automaticky sa Vám pod popisom produktu zobrazí doba dodania.

Kým bude môj balíček doručený?

Naše produkty zasielame prostredníctvom nášho logistického partnera GLS alebo cez Zásielkovňu.

Ako môžem sledovať moju objednávku?

Po odoslaní objednávky obdržíte potvrdzovací e-mail o odoslaní spolu so sledovacím číslom.

Môžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?

Zmeniť adresu dodania je možné, pokiaľ ešte nebola objednávka odoslaná. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis, aby sme mohli ihneď preveriť Vašu žiadosť o zmenu adresy. Zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421 222 200 343 alebo cez e-mail info@gatio.sk.

Čo mám robiť, keď dostanem poškodený tovar?

V prípade doručenia nevyhovujúceho tovaru, máte príležitosť nepoužitý tovar vrátiť do 14 dní (od doručenia), a to bez udania dôvodu. Akonáhle k nám položka dorazí a bude riadne skontrolovaná, obratom Vám peniaze vrátime.

 

Zľavové kupóny


Ako môžem uplatniť môj zľavový kód?

Pokiaľ máte zľavový kupón, môžete ho uplatniť priamo pri procese objednávania. V nákupnom košíku ho jednoducho vložte do riadku s nápisom »Vložiť zľavový kupón«. Vybraná zľava sa Vám následne automaticky odpočíta z celkovej sumy obstaraného nákupu.

Môžem uplatniť môj zľavový kód dodatočne, na už vytvorenú objednávu?

ľavový kupón môže byť pridaný dodatočne. Pre dodatočné pridanie zľavového kupónu prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 222 200 343 alebo cez e-mail info@gatio.sk.

Môj zľavový kód nefunguje, aký môže byť dôvod?

Ak Váš zľavový kód nefunguje, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

1. Kupón bol už uplatnený a preto je zľavový kód neplatný.

2. Použitie kupónu je podmienené minimálnou, alebo maximálnou hodnotou objednávky.

3. Kupón nie je možné uplatniť na všetky značky.

Ak Váš kupón nefunguje z iného dôvodu, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis a majte Váš zľavový kód po ruke.

 

Vrátenie tovaru a reklamácia


Ako môžem vrátiť tovar?

Pre vrátenie tovaru prosím vyplňte formulár na konci stránky s obchodnými podmienkami: Obchodné podmienky

Tovar na výmenu/vrátenie musí obsahovať originálne štítky!

Ako môžem reklamovať tovar?

Pre reklamáciu tovaru prosím vyplňte formulár na konci stránky s obchodnými podmienkami: Obchodné podmienky
 

Ako postupovať pri výmene tovaru?

Pre vrátenie tovaru prosím vyplňte formulár na konci stránky s obchodnými podmienkami: Obchodné podmienky

Tovar na výmenu/vrátenie musí obsahovať originálne štítky!

Koľko dní mám na vrátenie tovaru?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní po obdržaní Vašej objednávky. Viac informácií o tom, ako vrátiť tovar na GATIO nájdete v tejto sekcii vyššie.

Ako dostanem peniaze späť?

Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste uviedli v reklamačnom formulári.

Ak neuvediete číslo účtu na vrátenie peňazí:

  • V prípade platby prevodom/kartou Vám budú peniaze automaticky vrátené na účet, z ktorého ste objednávku uhradili.
  • V prípade platby na dobierku budete kontaktovaní naším zákazníckym servisom.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom vrátenia peňazí, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí na môj účet?

Čiastka Vám bude pripísaná na účet v zákonnej lehote 14 dní od momentu, kedy obdržíme a skontrolujeme vrátený tovar.

Na akú adresu mám zaslať tovar na vrátenie?

Vyplnený formulár a produkty zabaľte a zašlite na jednu z adries nižšie:

  • GATIO s.r.o.,
    Řepná 498/23,
    321 00 Plzeň,
    Česká republika
  •  ZIRAFO s.r.o.,
    P.O.BOX 324,
    830 00 Bratislava 3,
    Slovenská Republika

    *(delší doba zpracování)

 

 

Kontakt


Ako Vás môžem kontaktovať?

Náš zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať cez e-mail info@gatio.sk, alebo telefonicky na čísle +421 371 655 563 (pondelok - piatok od 8 do 15 hodín).

KONTAKTY

 
 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie